Ann Söderlund FTW?

Posted: 2008-10-11 by Alvmarken in Etiketter: ,
0

Alltså.. jag tror säkert att det finns en hel del tjejer som tycker att Ann Söderlunds nya TV-program "Världens härligaste män" är ett jättebra program. Men är hon inte lite väl
fjollig och flamsig, och kanske framförallt otrevlig? Hon är trevlig mot de män hon själv anser vara värdiga att kallas "riktiga män", men stackars Scott Elrod sågade hon vid fotknölarna utan att tveka. Avslutningen på intervjun med Scott, när de satt och råkade se Marlon Brando på TV, blev ju bra... hon sa helt sonika "now there's a real man". Scott tog rätt illa upp och avslutade intervjun omgående. Jag kan ju bara säga att jag förmodligen gjort detsamma.
Varför jag tittade på programmet frågar du? Jag har väl en fru som satt klistrad framför TV:n....
Nä, skämt åsido, vi råkade zappa förbi och blev rätt fundersamma över hur Ann lyckats få en programledarroll med tanke på hennes totala flamsighet när hon blev ställd inför nån hon tyckte var snygg. Det måste väl finnas professionellare människor än så?

Twittra om detta

0 kommentarer: