Dagens outfit

Posted: 2007-05-30 by Alvmarken in Etiketter:
0


Ojojoj.. vilken grej alltså.
Värsta outfiten så här på onsdagskvällen.
Under min dagliga kvällsrunda hade jag detta på mig, och ni kan ju själva förstå hur skönt det kändes.
Luftigt och trendigt på samma gång.

Inte nog med det så snodde Paris Hilton min plånbok när vi möttes längs gamla järnvägen mot Grycksbo. Givetvis fick jag lov att springa ikapp ungj**eln och ta tillbaks den. Fan, en del har ju varken vett eller stil. Man kan ju tycka att en sån som hon skulle ha råd att skaffa kläder (och framförallt väska) som åtminstone är lite 2007.
Väskan är så bedrövlig så man har lust att kräkas (vilket jag också gjorde efter rushen eftersom jag har så förbannat dålig kondis).

Nåja, nog om Paris. Min röda tröja passar perfekt till mina nyinförskaffade sneakers och dom vita shortsen ska vi inte tala om. Vilken trendsetter!

Hoppas ni fattar hur långt före jag ligger alla "trendiga" modebloggers. Rött och vitt... jag säger bara rött och vitt. Precis som vinet... rött och vitt. Haja? Ni vet var ni hörde det först....

Later!

Technorati technorati tags: , , , ,


Andra bloggar om: , , ,

Twittra om detta

0 kommentarer: