Ajajaj..

Posted: 2007-05-31 by Alvmarken in Etiketter: ,
2

..vilket skit.

Skulle vara snäll och uppdatera fruns bloggscript till senaste versionen och vad fick man för det?
Jo 2,5 timmes ändrande av å, ä och ö. Dom måste ha bytt från ISO-8859-1 som teckenuppsättning till UTF-8 i Wordpress. Jättekul att sitta och handknacka å, ä och ö i alla hennes inlägg och dessutom alla kommentarerna... SKIT också!

Men nu är jag klar.. och ska upp och jobba om 4,5 timme.

Som om inte det vore nog förresten... jag var på synundersökning idag. Måste skaffa brillor :(
Men, trendig som jag är så ordnar nog det sig också. Jag lär väl posta bilder här framöver på mina nya glajor.

Natti!

Technorati technorati tags: , , ,



Andra bloggar om: , , ,

Twittra om detta

2 kommentarer:

  1. Anonym says:

    Hårt att ndra alla å, Ä och ö. Såg eländet när Uve frågade om det var hennes dator det var fel på.

    Hårt det där med glasögon på gamla dar, men eftersom du ändock har fått dommen av optikern, tycker jag att du ska ta sådana där nördiga plastbrillor som data nissarna hade på 80-talet.....

  1. Alvmarken says:

    haha.. ja.. det tog sin lilla tid att få ordning på bokstäverna men det gick ju, trots att jag knappt ser nåt längre :)

    Nördiga är bara förnamnet på mina glasögon. Dom kommer att få folk att vända på huvudet både en och två gånger..