Lite nyheter så här i decembermörkret

Posted: 2008-12-14 by Alvmarken in Etiketter: ,
0

Hej!

Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Jag har faktiskt gått i tankar att lägga ner den helt och hållet. Jag verkar inte ha tid för att uppdatera den regelbundet. Det vore jättetråkigt att behöva göra det eftersom jag vill blogga, även om jag inte hinner göra det lika ofta som förr.

Det är inte det att jag inte har nåt att skriva om, tvärtom. Ipred och annat gör att jag gärna vill skriva. Jag ska försöka ta mig lite tid och skriva om mina åsikter kring lagförslaget. Men det får bli en annan gång.

Jag passar väl på att slänga in en liten bild från i somras nu när jag ändå är igång. Modellen heter Alida btw.

Jag ska göra iordning alla bilder från den modellträff jag var på med Gagnefs Fotoklubb så småningom.

Twittra om detta

0 kommentarer: