Peace & Love-bilder

Posted: 2008-06-27 by Alvmarken in Etiketter: ,
0

Nyss hemkommen från dag 2 av Peace&Love-festivalen i Borlänge med dundrande huvudvärk.
Inte så mycket pga festivalen utan mer pga brist på vatten tror jag. Ska slänga mig i säng så att jag orkar med morgondagen också. Fotograferar årets upplaga av festivalen åt DalaDemokraten, vilket har varit väldigt roligt. Många glada och roliga människor som jobbar med festivalsidorna på DD.

Tänkte lägga upp lite klipp med mina bilder från DD's hemsida här så att de finns kvar för eftervärlden :)

Först ut är Hellacopters:





Sen blir det: (såg precis att de skrivit mitt namn fel ;)




Sen får det bli:




Sen kommer Herr...




Och sist men inte minst Herr...



Technorati technorati tags: , , , ,


Andra bloggar om , , , ,

Twittra om detta

0 kommentarer: