Måndagens Outfit...

Posted: 2007-05-21 by Alvmarken in Etiketter:
2

... blev nåt gammalt jag hittade i garderoben.
Hade tänkt slänga dom men dom funkar ju, så varför slänga?

Mustaschen är på väg tillbaka eftersom sommarvärmen uteblir. Dock har hårväxten fått lida nu när mustaschen ska ha allt hår.

Hur som helst så är mocka aldrig fel (det finns vissa som hävdar att det är det men jag håller inte med) och rutiga byxor är ju jättetrendigt!

Om ni undrar vad jag gör så försöker jag visa för fotografen exakt var på vår nya tapet jag hade på för mycket tapetklister och lyckades åstadkomma en bubbla.

Glasögonen är förresten inköpta från Gucci (för han gör väl brillor?)

Så nu när ni sett vad jag hade på mig idag kan väl ni som läser detta skicka in era "Dagens outfit"-bilder för idag (måndag 21/5). Kommentera gärna vad ni hade och vart ni hittat det.
Dom bästa bidragen postar jag här i bloggen under veckan. Det absolut bästa bidraget kommer att hamna i min "The Outfit Hall of Fame" och få ära och berömmelse i evighet... amen.

Just ja.. skicka bilderna och det till alvmarkensnableahotmail.com

Twittra om detta

2 kommentarer:

  1. Victoria says:

    Fan, jag trodde jag var ensam i Sverige med tuggumibikinin. Jävla skit :) Då får jag leta fram en ännu bättre då!! Kram!

  1. Alvmarken says:

    Haha... jag är först som vanligt!
    Trender och mode är mina starka sidor... som vanligt!