Saker som stör...

Posted: 2010-01-25 by Alvmarken in Etiketter:
0

Tänkte först låta bli att posta nåt alls eftersom det var så länge sen jag postat nåt så att jag först funderade på att lägga ner bloggen, men sen tänkte jag att det vore väl dumt. Såå.. första posten på länge får bli om saker som jag grubblar på emellanåt. Ingen inbördes rankning på listan.
Bara saker som irriterar i största allmänhet.

Just nu stör jag mig på:

  • Jimmy Führ - För att han är så självgod. Läs själva...
  • Konstfack - För att de inte verkar lära ut etik och moral. ALLT är inte konst.
  • Nackont - Har ont som fan i nacken och vet inte hur jag ska bli av med det. Att sitta framför datorn verkar då inte hjälpa alls.
  • Alliansen - För att de skiter i människor. Punkt.
  • Corporate Business - För att de också skiter i människor. Det är bara vinst som räknas.
  • Elbolag - För att infrastruktur inte borde kosta skjortan och framförallt inte olika beroende på var du bor och vilket elbolag du har. Infrastrukturbolag borde INTE drivas i vinstsyfte. Det borde vara helt och hållet kilowattförbrukningen som avgör hur mycket du ska betala i elräkning.
  • Infinity Ward & Activision - För att de sabbar ett fullt fungerande multiplayerspel med att ta bort möjligheten att köra dedikerade servrar. För att man inte kan välja favoritservrar utan man blir runtslängd till de servrar som de anser passa för tillfället. SKIT är vad det är.

Nu är jag arg så det räcker.. Återkommer kanske med nåt lite roligare nån gång.

Twittra om detta

0 kommentarer: